SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2010 m. gruodžio 24 d., penktadienis

KALĖDOS

SU ANGELĖLIŲ GIESMĖMIS,
ŽVAIGŽDUČIŲ NUŠVIESTU TAKU
SU PILNA MEILĖS ŠIRDIMI
AŠ BĖGU SU BŪRIAIS VAIKŲ
PAS KŪDIKĖLĮ AŠ SKUBU,
NEŠU GĖLES GERŲ DARBŲ.

SU ŠVENTĖMIS VISI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą