SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2010 m. gruodžio 11 d., šeštadienis

BĖGA LAIKAS BELAIKIAME LAIKE

"Tik mokslu ir dora galima visus žmonių skausmus užlopyti" - tai Gabrielės Petkevičaitės-Bitės žodžiai, pasakyti daugiau, nei prieš šimtmetį. Dar šiandien sužinojau, kad ji bičiuliavosi su Žemaite, ir net kartu su ja rašė draminius kūrinius. O Bitės slapyvardis atsirado, nes būdama 24 metų Tiškevičiaus dvare baigė bitininkystės kursus. Ir šiaip jos mintys ir idėjos kokių 100 metų pragyveno jos laikmetį. Kitąmet jos 150-asis jubiliejus. Įdomi asmenybė. Ir graži moteris.



Popietę praleidau klausydamasi ir vėl naujai atrasdama Sauliaus Bareikio ir Andriaus Kulikausko dueto. Šiandien "Cido" arenoje nuskambėję kažkaip keistai. Man jie labiau klausosi kamerinėje aplinkoje.

http://www.youtube.com/watch?v=WsLJbf0SYBk

Šiek niek neramiai laukiau Aistės Smilgevičiūtės pasirodymo, nes atėjau su tokia išankstine nuostata, kad man ji nepatinka. Ir ką galvojate: beveik kad kaifavau. Man ji su 2 muzikantais ant scenos atliko tarsi kokį "filtro" vaidmenį, oš buvau tas filtruojamasis "daiktas" . Išgrynino ir iškošė mano dūšią ir net kūną totaliai! Tikrai nesitikėjau ir net nelaukiau kad taip bus. Tai procedūra, kuri atliekama labai retai, bet naudingai.
O grupės "Perkūno sakmė" išklausiau kelias dainas, man užteko.

1 komentaras:

  1. Man labai patinka tavo dienoraštis. Patinka žiūrėti tavo darbus, skaityti pamastymus. Daug naujo apie tave sužinojau. Tikiuosi tau nepabos į jį rašyti. :)

    AtsakytiPanaikinti