SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2010 m. gruodžio 8 d., trečiadienis

DUOKLĖ DARBUI

Jau kuris laikas kirba mintis pasidžiaugti savo tiesioginiu darbu, darbu, kuris peni mane, kuriame praleidžiu didžiąją dienos dalį. Džiaugiuosi aš juo jau treti metai: čia sutikau daug daug naujų žmonių, įsigyjau draugų, bičiulių ir prietelkų. Be jų būtų labai nyku ir neįdomu. O ką jau bekalbėti, kiek čia išmokau, sužinojau, o svarbiausia, grįžau prie ištakų: profesijos, kurią įsigijau prieš porą dešimtmečių, ir vėl naujai ją pažinau.....................
Iliustruoju:



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą