SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2012 m. balandžio 26 d., ketvirtadienis

DŽINSAI, DŽINSAI, DŽINSAI

"...Už džinsinio pavadėlio vedasi džinsinį šunį...", tai maža ištraukėlė iš seniai seniai mano išklausyto ir labai mėgiamo gerb. Zavaliausko repertuaro, kuomet jis parodijavo vos ne priklausomybę nuo džinsų.
Ta medžiaga man labai labai. Šiai dienai yra prikrautas visas maišas džinsų ir laukia savo eilės "perdirbimui", nes planuoju pasidarbuoti sūnaus kambariui džinsine tematika.

O štai čia maža maža džinsinė įžanga: pavasarinis dovanos-butelaičio supakavimas dovanų jaunuoliui džinsų nešiojimo įkarštyje...........






tel. 861016123, 845581015

2 komentarai:

  1. Na, labai jau labai man patiko tavo minčių posūkis... kambario linkme :)
    Šaunuolė - tik būtinai įgyvendink...

    AtsakytiPanaikinti
  2. ačiū, prapuolėle. tikiuosi ir tavo minčių srauto šia tematika...........

    AtsakytiPanaikinti