SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. gegužės 15 d., sekmadienis

DON'T WORRY...

Šiandien išvis nuotaika pakilo "pakiliai". Ypač, kai sekmadieniniame Panevėžio automobilių turguje aptikau šį lobį, supratau: ŠI LĖKŠTĖ LAUKIA MANĘS. Ir kaip aš galėjau tokio stebuklo neįsigyti..........


Įdėjau vuduriukan žiedelį ką tik pražydysios alyvos žiedelį, ir, prašom..............fantastika Ir kaip po to gali atrodyti, kad kažkas ne taip.........


Ir nesvarbu, kokie nauji iššūkiai laukia rytoj: be happy..................

P.S. Šiandien pirmą kartą po Panevėžį važinėjau dviračiu............man pačiai tai taip netikėta......

1 komentaras:

  1. Gyvenime viskas dėsninga, kaip ir diena ateina po nakties... Tik kvailys plauktų pasroviui ir nesureikšmintų pokyčių, taip kad - viskas ne šiaip sau...Tai, kas mūsų nesužlugdo, padaro tik stipresniais!
    Don't worry, be happy!!!

    AtsakytiPanaikinti