SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2012 m. sausio 31 d., antradienis

KAVOS PAKUOČIŲ TERBOS

Įvairios kavos pakuotės prikeltos antram gyvenimui. Ačiū draugams, draugų draugams, artimiems ir nepažįstamiems, visiems, apsčiai parūpinantiems mane darbine medžiaga.



Šioji susiūta greituoju būdu, todėl nebuvo praeitas vienas iš siuvimo etapų: slėgimas, bet jau naudojant tokio "suglamžymo" nebesimatė.........




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą