SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. vasario 4 d., penktadienis

AGUONOS



Žinoma apie 100 rūšių aguonų, natūraliai augančių Vidurio ir Pietų Europoje, Azijoje, Australijoje. Genties pavadinimas kilęs iš lotyniško sudurtinio žodžio Papa - vaikų košytė, verus - tikras. Senovėje aguonų sėklas dėdavo į vaikų maistą, kad jie geriau miegotų. Darželiuose auginamos vienmetės, dvimetės ir daugiametės aguonos.
Pas mus paplitusi natūraliai auganti javuose, dykvietėse, pūdymuose vadinama aguona birulė. O juk tikrai, jos grožis labai trapus, birantis ir be šansų nusiskynus, parsivešti namo ir pasimerkti į vazą. Todėl tenka važiuoti ir grožėtis laukuose. Man pasisekė, nes netoli Upytės tie laukai atsiskleidžia visu gražumu, kiek žinau, kad net gidai užsieniečius veža rodyti to laukinio grožio.





o ši aguona pražydo iš popieriaus ant mano kabineto lango, tikiuosi greitai nenuvys.................

o vat apie tokių aguonų pražydėjimą, kolei kas tik svajoju, bet labai jau noriu pasidaryti...........


tokia botai būtų visai ne pro šal................

Ir primenu savo aguoninių saldainių darbus:



Ir naujausias darbas:



tel.861016123, 581015




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą