SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. rugpjūčio 25 d., ketvirtadienis

PINIGAI DOVANŲ KITAIP

Labai netrumpai brandinta viena iš internete pagautų idėjų, bet taip ir nesugebėjau pilnai įgyvendinti, nes mano "kaime" skersai-išilgai išsimaklinėjus, be šansų rasti reikalingų detalių, kas, žinia, mane labai papiktino. (Dianos tai žino). Bet negalėjau nepadaryti, kai labai labai norėjosi, o viduj sėdėjęs kipšiukas vis kusė ir kusė mane.
Taigi, pinigėlių - gyvų gėlyčių supinimas į vieną visumą, tik be atvirutės, bet tai palieku ateičiai.

Kuklus pateikimas:




 Saldaininė Avytė meiliai šypsosi:


Pinigėlių laistytuvas pasiruošęs darbui:


Supakuota pinigingoji saulėgrąža saulėgrąžiniame maišelyje pasiruošusi būti padovanota:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą