SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2012 m. gegužės 1 d., antradienis

DOVANŲ (PINIGŲ) PAKAVIMAS

Būtent tokio pinigėlių dovanojimo varianto pasirinkimas atėjo iš praeities. Vaikystės. Kai seniai seniai mano močiutės kaime iš po mereškuotų, kvarbatkuotų, krakmolintų pagalvių triaukščių sluoksnių ištraukdavo pinigėlių ir mums, anūkams, padalindavo. Kartais. Neprisimenu nei kiek gaudavom, nei kokiomis progomis, bet prisimenu savo fainas fainas močiutes su skarelėmis, pagalves, saulėtas dienas ir vaikystės kaimiškus kvapus.............



Pagalvojau, pagalvojau, manau, kad tos pagalvytės, kaip supakavimo priemonė, tinka ir papuošalus dovanoti, slaptus raštelius perduoti, pavyzdžiui atsiprašyti ko..........................



ir tikrosios pagalvės ta tema, nostalgija...............





                                                    tel. 861016123, 845581015

1 komentaras: