SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. vasario 16 d., trečiadienis

VASARIO 16-OJI


Būsiu nepopuliari ir visiškai nemadinga, nes pasakysiu, kad man patinka gyventi Lietuvoje ir niekur kitur nenorėčiau. Man čia gera, labai gražu aš nekeikiu valdžios, seimūnų, nes esu beveik garantuota, kad būdama ten, kaip ir daugelis ten nesančių dabar, elgčiausi lygiai taip pat. Nei seimūnų, nei ministerių, juolab savivaldybių tarybos narių nesutapatinu nei su Lietuva, nei su savo gyvenimo kokybe.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą