SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. sausio 31 d., pirmadienis

VALENTINO DIENOS ŠIRDELĖS IR DŽIAUGSMAI

Meilė - reiškia gyventi - ne būti:
Kvatoti iš džiaugsmo per liūtį,
Lakstyti basom per pusnis iki kelių
Ir žinoti, jog būti geriau nebegali...


pristatau ir labai mylimo atlikėjo man laaaaaaaaaaabai gražią dainą:


Kadangi esu nukvankusi širdelių gerbėja (apie tai ateityje būtinai paporinsiu) ir svarstykliškai romantiškai nusiteikusi, tai negaliu nepasiūlyti meilės dienai skirtų darbų.

1. Klasikinis raudonų saldainių medelis su dramblio dydžio meilės išraiška:


2. Mažučiukas nedidukas beįsižiebiančiai meilei pažymėti 2 rūšių saldainių medeliukas


3. Klasikinių juodai-raudonos spalvų gerbėjui su daug juodo šokolado............

4. Na, ir pats Šv. Valentinas ant meilės sparnų................


5. Velniūkščių vilionės:




 6. Romantiškai nusiteikęs meškutis prie žvakės:


 7. ir jo brolis su puokštele.......



Šv. Valentino dieną visi rodykite savo simpatijas ir meilę.
tel. 581015, 861016123

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą