SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. sausio 7 d., penktadienis

MANO PAMEZGINĖJIMAI

Trijų karalių šventė baigia dvylikos dienų saulės sugrįžimo švenčių ciklą. Dabar diena pailgėjo per gaidžio žingsnį, t.y. šešiolika minučių.

Kaip ir įpusėjo žiema, o mezgimas kažkaip nejuda į priekį, tik  2 dalykėlius šiaip ne taip išspaudžiau. Tai vyriškos kojinės (su lietuviškais elementais) dovanų:

Ir dar vasarą pradėta rankinė Lukai. Pagaliau - įveikiau.

1 komentaras:

  1. Puikiai atrodo vyriškos kojinės su lietuviškais elementais. Svetur gyvenantiems smagi šilta dovanos idėja. :)

    AtsakytiPanaikinti