SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. rugsėjo 21 d., trečiadienis

TINGINIŲ TINGINYS TINGINIAMS

Naujiena mano bloge: maistas, kurį paruošiau pati. Kadangi esu visiškai nekulinarė, maistą gaminu kad reikia, jau nekalbant apie visokius įmantrius patiekalus: pyragus, kepsnius, duonos kepimus, aš net agurkų žiemai neruošiu, tiesiog tinginių tinginė..............nors kažkada viskas buvo kitaip....................
O vat tinginys man asocijuojasi su mano močiutės virtuve, skaniai kvepiančia (net ir šiandien nenumanau kuom, tik jaučiu kvapą) spintele ir tinginio gamybą, susukant jį į dešrą........taip pakvipo vaikyste, o ir šis ale mano pyragas tarsi vaikystės gabalėlis, einantis kartu su manim iki dabar..........
Taigi, produktai visiems iki skausmo žinomi ir pažįstami:


Šį kartą vietoj dažniausiai naudojamo "Gaidelio" (ir vėl per tą tingėjimą) už 4,5 lt nusipirkau pusę kg šakočio saldžių trupinių:



Ištirpinau sviestą:


Supyliau saldų kondencuotą pieną, cukraus pridėjau tik 1 šaukštą, manau, kad pakankamai saldu bus nuo šakočio:



Subėriau kiek turėjau kakavos, šiaip tai reikėjo dar kokio vieno šaukšto, tuomet tamsesnis, gražesnis tinginys būna:




Sumaskatavau su šaukštu viską:



Į paruoštą masę po truputį subėriau trupinius:


Maišiau, maišiau:



Aš visą laiką dedu į formą, išklotą celofanu, nes po to lengvai išsiima:


Uždengiu skiaute sviestinio popieriaus ir į šaldytuvą  nakčiai ar dar ilgiau. Aš dar ir lengvai paslegiu:


Galima apibarstyti, aptepti ir pan ir pan.:


Skaniai valgom: (nors norėjosi tamsesnio, saldumo tikrai gana buvo):

Viską padariau per 20 min, savikaina apie 12 lt, neskaitant dujų, sunaudotų sviesto šildymui ir vandens, krūvai bliūdų išplauti, manyčiau brangiau 15 lt neišėjo.

SKANAUS

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą