SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2011 m. rugpjūčio 26 d., penktadienis

VESTUVĖMS

Senokai buvau vestuvėj, tai labai smagu buvo joms ruoštis:


Pradėsiu nuo gauto pakvietimo ir dar nugirdau, kad ir pamergės bus raudonos, tai apsistojau ties 3 spalvų gama: raudona, balta, auksinė.
Tai tik bėda ta pati: mano kaime negali gauti tokių dalykų, kurie būtini pilnai įgyvendinti idėjas, ir vėl teko vertis tuo, ką turiu, ir vėl likti ne visai patenkintai.

Procesas užsisuko, kaip žinia, nuo puokštės. Ji sudaryta iš 31 Ferrero Roshe, kiekvienai medaus mėnesio dienai po vieną:







Po to suruošiau vestuvinę piniginę dovaną su Astutės  (siūvinėjimas) ir Jūros (dailyraštis ir lieku skoloj) pagalba:


Kaip į vestuves be šampano. Paruoštas 1,5 ltr butelis:


                                   

Draugėn būtinas ir Panevėžio Eglės, nors ir ne karališkasis, bet labai skanus šakotis:


Na va, dabar visi - kelionėn:


Nors ir ne visai taip kaip užmaniau, bet krikšto tėvai pasiruošę .......... O aš einu ieškotis parėdnių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą