SVEČIAMS EILIUOTAI SUSIPAŽINIMUI

Mano naujieji namai:
http://raimundata.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. - Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės - išmaldautos.
Dainos nenoriu - išmeluotos.

Gyvenimą kaip širdį skauda
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš geidžiu būty sudegti,
kaip moku. - Be jokių taisyklių.


Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai beveik aš...........





2010 m. lapkričio 9 d., antradienis

ESU KAFEMANĖ

Ir visai ne todėl, kad geriu n kavos puodelių per dieną, visai ne..........Nors ir jos neatsisakau ir dar labai noriu kavos virimo aparato, ech.
Labai teigiamai nuteikia kavos pupelių aromatas, aš net išgertos kavos puodelio iškarto neišplaunu, kad kuo ilgiau aromatas jaustųsi..... todėl ir kavos medeliai, ir žvakės su kavos pupelėmis, ir muilas su tuo pačiu ir net paveikslai  ir visa tai planuose, nors jau daug kas pabandyta, tik tie bandymai dar nėra verti būti čia. Todėl pasidžiaugsiu savo daug kam jau žinoma mano aistra tašikėmis iš kavos pokelių, kvepianti, džeržgianti, kitokia tašikė............Ačiū visiems, pasirūpinusiems, kad nesibaigtų mano aistra...............



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą